Söndag- Nattjobb

 
Hello
Gör åter igen ett försök med bloggen. Tänkte verkligen försöka så därför har jag tagit bort alla mina gamla inlägg för att det ska bli en ''riktig'' nystart.
Min blogg kommer handla om allt mellan himmel och jord.
 
I skrivande stund sitter jag på ett av mina jobb och klockan har precis passerat 02,00 och jag har då bara 5 timmar kvar tills jag får åka hem och sova!
Jag jobbar med äldre människor på ett boende här i Östersund och sen jobbar jag också på ett apotek mitt i centrum som butiksbiträde. Så mycket av min vakna tid befinner jag mig på något utav jobben. Dock jag har lovat mig själv att denna blogg inte ska bli någon slags jobb blogg.
Nu ska jag gå tredje ronden på jobbet och sen kolla på teve.
Skriver mer i morgon och då skriver jag även en presentation av mig själv så ni vet vem jag är och vad jag har för ambitioner i livet!
 
Puss
LisaMariaBoije.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0