Tisdag- Godmorgon!

God morgon!
Idag är det en bra dag då jag vaknade av mig själv men samtidigt har jag en sån där dag jag bara skulle vilja dega i soffan med morgonrock och tofflor, men icke sa nicke.
 
Idag har jag inte så mycket planerat ska fixa med räkningarna nu tänkte jag och sen dra och jobba några timmar. Antar att jag kommer somna ovaggat ikväll ändå då jag vaknade 06,00 och var pigg hur det nu gick till. men jaja.
Annars har det inte hänt så mycket. Det är grått och kallt ute men ingen snö. Nu kan jag faktiskt erkänna att jag skulle vilja ha lite snö. Blir lite ljusare då, just nu är det ju mörkt dygnet runt känns det som.
Nu ska jag käka frukost nummer två haha och fixa i ordning mig så får vi se vad denna dag har att bjuda på!
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0