I min ensamhet

 
Rubriken talar för sig själv om vad jag gör. Sitter i min ensamhet och kollar på teve, men jag klagar inte. Det är faktiskt otroligt skönt.
Vad har jag gjort idag då? Inte ett skit. Kollat på teve, lagat matlådor och städat lite, det är det enda jag gjort på min lediga dag.
Har varit ledig i två hela dagar nu och känner mig som en ny människa. Inte ofta jag är ledig två dagar i rad men i morgon blir det jobb igen och jag är mer taggad än vanligt, skulle jag varit hemma en dag till skulle jag nog börjat klättra på väggarna. haha.
Jobbar dock bara två dagar och sen är jag ledig hela helgen. Känns helt sjukt om jag ska vara ärlig. I helgen har jag hur mycket planer som helst så det kommer gå fort och jag kommer vara sysselsatt. Det passar mig helt perfekt. ingen vila, ingen ro.
Nu ska jag kolla på teve igen och sen blir det sängen.
KÄRLEK TILL ER! PEACE 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0